×
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ {{ order.total_quantity }} προϊόντα
×
{{ value }}
{{ item.total_price }}
{{ item.total_discounted_price }}
×
{{ product.price }}
{{ product.discounted_price }}
Βαριά και κουρασμένα πόδια: πώς να τα αντιμετωπίσουμε

Βαριά και κουρασμένα πόδια: πώς να τα αντιμετωπίσουμε

Τα βαριά και κουρασμένα πόδια είναι μία κατάσταση που βιώνουν αρκετές γυναίκες και άντρες, ειδικά τους θερινούς μήνες. Είναι εκείνη η αίσθηση που καθιστά τα πόδια “ασήκωτα” και δύσκολα να ηρεμήσουν ακόμα και όταν ξαπλώσουμε ή καθίσουμε.

Τα συμπτώματα είναι κυρίως:

  • Πόνος, 
  • Αίσθημα καύσου
  • Μούδιασμα
  • Πρήξιμο ειδικά στους αστραγάλους
  • Φαγούρα
  • Κιρσοί και φουσκωμένες φλέβες
  • Κράμπες
  • Κούραση

Οι αιτίες είναι πολλαπλές:

Η ορθοστασία και η ζέστη παίζουν τον κύριο ρόλο, αλλά το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται και στην ηλικία, σε ορμονικές διαταραχές, σε ακινησία, κατακράτηση υγρών αλλά και στην χρήση κορτιζόνης καθώς και σε έλλειψη μαγνησίου. Το υψηλό σωματικό βάρος επίσης δρα επιβαρυντικά. Τα στενά παπούτσια, η κατανάλωση αλκοόλ και η αφυδάτωση είναι παράγοντες που επιδεινώνουν την κατάσταση.

Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται κυρίως τους θερινούς μήνες όπου λόγω της ζέστης και της διαστολής των αγγείων το αίμα αδυνατεί να κυκλοφορήσει σωστά και “λιμνάζει” στα πόδια.

Η ηλικία και η έκπτωση του λιπώδους ιστού στα πέλματα καθώς και συνυπάρχουσες νόσοι όπως αρθρίτιδα, καρδιαγγειακά νοσήματα και διαβήτης είναι επιβαρυντικοί παράγοντες.

Τι μπορούμε να κάνουμε;

Για να ανακουφιστούμε μπορούμε να κάνουμε τα εξής:

  • κρύο ντους εναλλάσοντας χλιαρό με παγωμένο νερό. Ειδικά άλατα για ποδόλουτρο θα αναζωογονήσουν τα πόδια μας.
  • ελαφρύ μασάζ κατά προτίμηση με την χρήση κρέμας με άρνικα και βότανα.
  • να σηκώσουμε τα πόδια μας ψηλά με την χρήση π.χ. ενός μαξιλαριού όταν ξαπλώνουμε.
  • Ειδικά συμπληρώματα διατροφής με φλαβονοειδή που βοηθούν στην διατήρηση της καλής φλεβικής κυκλοφορίας. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι προστατεύουν τα αγγεία σταθεροποιώντας τα τοιχώματα τους και αυξάνουν την ελαστικότητά τους.
  • Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο και ειδικά συμπληρώματα διατροφής.
  • Διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά που ενυδατώνουν τον οργανισμό και βοηθούν στην αποτοξίνώση του. Είναι πλούσια επίσης σε βιταμίνη C που προστατεύει τα αγγεία.
  • Γυμναστική! Η άσκηση ευνοεί τους μύες, τονώνει το κυκλοφορικό και δημιουργεί μία γενικότερη ευεξία. Δεν ξεχνάμε την χρήση ηλεκτρολυτών, μαγνησίου αλλά και κρέμας μασάζ ποδιών μετά την άσκηση.
  • Ειδικοί πάτοι για τα παππούτσια και καλσόν διαβαθμισμένης συμπίεσης.

Στο Urban Pharmacy θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για να αντιμετωπίσεις τα κουρασμένα πόδια εδώ!

*εάν το πρόβλημα επιμένει συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ο οποίος ενδεχομένως να σας παραπέμψει σε ειδική εξέταση.